Ansökan till linjer utan testdag

Hur ansöker jag?

Ansökan till Allmän kurs, Kocklinjen, KonditorilinjenSkrivarlinjen, Skrivpedagoglinjen och Speldesignlinjerna är enkel och sker i ett enda steg.
Det enda du behöver göra är att följa respektive utbildnings länk nedan, logga in med ditt SchoolSoft-konto och därefter fylla i anmälningsformuläret samt bifoga de dokument som efterfrågas.
Om du inte har ett SchoolSoft-konto sedan tidigare så kan du skapa ett i samband med inloggning.

Attention non-swedish applicants!

Please click here and read before you continue with your application.

Åldersgränser!

För att kunna bli antagen till Skurups folkhögskola så måste du fylla 18 år senast senast den sista december det år du har för avsikt att börja studera hos oss.

För att ha möjlighet att kunna få rum på Skurups folkhögskolas internat måste du ha fyllt 18 år senast på inflyttningsdagen.

Start HT2024